Jest bardzo stare przysłowie, które mówi o tym, że reklama jest dźwignia handlu. Pomimo upływu wielu lat od czasu, kiedy zostało ono wypowiedziane po raz pierwszy, nic się w tej kwestii nie zmieniło. Nadal każde przedsięwzięcie, jeżeli nie jest poparte odpowiednio szeroką, skierowana do właściwych adresatów reklama, rzadko może liczyć na sukces. Dlatego planując założenie swojego własnego biznesu nie można zaniedbać tego obszaru, dobrze jest już na samym początku planowania biznesu, jeszcze przed oficjalna rejestracja firmy, obmyślić sposoby reklamy naszych wyrobów lub usług, zorganizowanie środków finansowych na ten cel, jak też zamówienie zawczasu folderów reklamowych, ulotek, wizytówek. Takie działania wyprzedzające bardzo dobrze działają w przypadku wielu rodzajów własnego biznesu, na przykład otwarcie nowego sklepu, kwiaciarni czy też kawiarni, poprzedzone szeroko zakrojona akcją reklamową, może dodatkowo wzmóc ciekawość potencjalnych klientów odnośnie tego, jakie to będą usługi, jakie ceny, jaki asortyment i wiele podobnych kwestii. Dobrze jest też w ramach takiej kampanii reklamowej zachęcić do skorzystania z naszych usług pierwszych klientów jakąś promocją, darmowa konsumpcją lub bardzo obniżonymi, promocyjnymi cenami – to zawsze działa, każdy lubi skorzystać z okazji, a po wypróbowaniu nowych produktów niektórzy pozostaną już wierni naszej marce.
Jak reklamować nową firmę


[Głosów:0 Średnia:0/5]