Jakie są realne szanse dla małej firmy na szybki rozwój na współczesnym rynku? To pytanie zadaje sobie chyba każdy młoda przedsiębiorca, decydujący się na założenie firmy właśnie teraz w czasach kryzysu i największej konkurencji, gdzie małe firmy są najbardziej narażone na to, żeby zostać wchłonięte przez większe korporacje lub podporządkowane pod większe branżowe spółki. Jednak jest wiele osób, które z wiarą w swój projekt ryzykują fiasko na rynku inwestując w to swoje środki. Realne szanse dla małej firmy nie są duże. Wzrastają w momencie, kiedy mamy jakiś rewolucyjny pomysł, który naprawdę może wprowadzić coś świeżego. To nie do końca jest tak, że rynek przeżywa dzisiaj stagnację. Nadal rozwija się, z tym, że szanse mają tylko te firmy, które już w jakiś sposób są znane z tego, co osiągnęły przez lata swojej działalności. Możemy oczywiście postarać się o partnerstwo którejś z tych spółek, wtedy na pewno będzie nam o wiele łatwiej się przebić w gąszczu wszystkich ofert. Bardzo istotny jest dzisiaj marketing. Marketing, który powoduje, że z dnia na dzień na pozycje lidera przebijają się spółki, o których nigdy nie słyszeliśmy, a te najbardziej znane są sprzedawane i wtedy mogą stracić, na jakości, a co za tym idzie stracić wielu klientów. Warto celować właśnie w takich momentach i czekać na rezultaty, które być może pojawią się szybciej niż nam się wydaje i okaże się, że w szybkim czasie zyskamy.
Szanse dla małej firmy


[Głosów:0 Średnia:0/5]